Superdėdės brand identity

Situacija:

Atėjo metas įsigyti automobilį? Sveiki atvykę į pasaulį, kuriame bent pusei pirkėjų tenka nusvilti ir nusivilti. Jau nuo senų laikų įprasta, kad žmonės, nebūdami specialistais ir bijodami apsigauti, kelionei į mašinų turgų kompanijon pasiimdavo „nusimanantį“ dėdę. Dėdžių Lietuvoje niekad netrūko. Tik net ir su jų pagalba dažnas vairuotojas greitai susidurdavo su įsigytos transporto priemonės defektais, dėl kurių tekdavo graužtis nagus.

Tikslas: Sukurti Superdėdės vizualinį identitetą, kuris keltų pasitikėjimą ir iškomunikuotų brando savybes.

Sprendimai

Sukurtas superdėdės logotipas ir vizualinis identitetas, ikonų sistema, dizaino apipavidalinimas socialiniams tinklams.

Animuotos ikonos:

Atrenkame norimus automobilius

Superdėdės pataria

Turėsite automobilį be užslėptų defektų

Nusiderėsime daugiau

Superdėdės website.

 

Ačiū.

Kiti panašūs projektai čia.